16 Haziran 2009 Salı

Türkce TOP List 100 [2009] İndir

. 16 Haziran 2009 Salı

Türkce TOP List 100 [2009] İndir
Ajda Pekkan - Aynen Öyle
Aslı Güngör - Aşk Herşeye Değer
Tarkan - Arada Bir
Sezen Aksu - Beşik
Kenan Doğulu - Rüzgar
Yusuf Guney - Heder Oldum Askina
Zuhal Olcay - Yine Aşk Var
Demet Akalın - Dans Et
Aslı göngör Son Öpücük
Musa - Çek Git Bebeğim
Yüksek Sadakat Aşk Durdukça
Funda - Birini Bıraktım (Remix)
Serdar Ortac - iki Gozum
Seda Sayan - Unut
Hepsi - Hep bana
Hande Yener & TeomanFerhat Göçer - Aklım Sende Kalır
Serdar Ortaç - Gram
Ebru Yaşar - Seviyorum Seni
Özgün - Biz Ayrıldık
Ebru Gündeş - Kizil Mavi
Hadise - Dum Tek Tek
Serdar Ortaç - Şeytan
Nil Karaibrahimgil - Seviyorum Sevmiyorum
Aslı Güngör - Son Öpücük
Ercan Demirel - Elveda Deme Bana
Ziynet Sali - Beş Çayı
Mustafa Ceceli Karanfil
Betül Demir Yeter
Rafet El Roman Aşkından Haber Ver
Sertap Erener - Hayat Beklemez
Alex - Depresif Polyanna
Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiyim
Bayhan - Vurdum Duymaz
Gülben Ergen - Bu Su Hiç Durmaz
Nalan - Yaraliyim
Ziynet Sali - Beş Çayi
Kıraç - Eledim Eledim
Serdar Ortaç - Sana Değmez
Gülben Ergen-Ya Ölumsun Ya Dügün
Ayla Dikmen - Anlamazdın
Rafet El Roman - Aşk-ı Virane
Funda Arar - Beni Benle Böyle
Demet Akalın - Bebek
Ebru Yaşar - Eğer
Hande Yener - Hayrola
Caglar - Seytanmisin Melekmisin
Ahmet Safak - Pusu Gözlüm
Sadık Karan Bekleyenim Var
Nalan - MNYK
Müslüm Gürses - Tutamıyorum Zamanı
Gökhan Türkmen BÜYÜK İNSAN
Onur Akin - Altin Gözlu Çocuk
Gökhan Özen - Bize Ask Lazim
Ayla Dikmen - Anlamazdin
Lara - Guvenmiyorum
Murat Boz - Para Yok
Ajda Pekkan - Flu Gibi
Badem - Geceyedir Küsmelerim
Berksan - Zaaf
Sıla - Sevişmeden Uyuyalım
Ebru Yaşar - Seviyorum Seni
Gülşen - Sakin Ol
Murat Dalkılıç - Kasaba
Yaşar - Cezayir Menekşesi
Deniz Seki - Aptal
Eylem - Güle Güle
Yusuf Guney - Sualsiz
Yusuf Guney - Askim Asklarindan Bulasin
Gece Yolcuları - Yıldızlardayım
Deniz Seki - Şaka Değil
Berksan - Zaaf
Keremcem - Hayallerin Pesinde
Gülben Ergen - Ya Ölümsün Ya Düğün
Zeynep DİZDAR MayınYanki - Eyvallah
Duman - Senden Daha Güzel
Gülben Ergen & Oguzhan Koc - Giden Günlerim Oldu
Halil Kocak - Dogudan Doganim
Nil Karaibrahimgil - Seviyorum Sevmiyorum
Kıraç - Yıkık
Gülben Ergen - Sürpriz
Ismail Yk - Yar Gitme
Funda Arar - Senden Öğrendim
Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin
Atiye Deniz - Muamma
Seda Sayan - Unut
Onur Akin - Altin Gözlu Çocuk
Bengü - Doya Doya Tat
Linet - Kim Özler
Betül Demir - Bütün Gece
Ebru Gündeş - Olumsuz Asklar
Serdar Ortaç - Dünya (Orjinal)
Kenan Dogulu Hayal Kahramanım
Mustafa Yildizdogan-Sevdiğim
Lara - Guvenmiyorum
Murat Boz - Para Yok
Duman - Senden Daha Güzel

0 yorum:

Yorum Gönder