16 Haziran 2009 Salı

Hasan Eylen - Hasretim Sana (2009) Full Album İndir

. 16 Haziran 2009 Salı

Hasan Eylen - Hasretim Sana (2009) Full Album İndir
1. Tanrım
Söz & Beste: Zekia Tunca
2. Gülü Susuz Seni Aşksız Bırakmam
Söz: Aşkın Tunca Beste: Zekai Tunca
3. Hasretim Sana
Söz & Müzik: Zeynettin Maraş
4. Gözümde Özleyiş
Söz: Şemsi Belli Besye: Selahattin İnal
5. Tambur
Söz: Nuriye Erarcar Beste: Necip Gülses
6. Beni Bu Günlerde Ara Ne Olur
Söz: Sadık Atay Beste: Ziya Taşkent
7. Kimseyi Böyle Perişan Etme
Söz: Rahmi Duman Betse: Alaeddin Yavaşça
8. Geçmesin Günümüz Sevgilim Yasla
Söz: Şerafettin Aydınlık Beste: Alaeddin Yavaşca
9. Bir Kızıl Goncaya Benzer Durağın
Söz: Melek Hiç Müzik: Amir Ateş
10. Ömrümüzün Baharı
Söz: & Müzik: Erol Sayan
11. Duydum ki Unutmuşsun
Söz: Turgut Yarkent Müzik. Selahattin Altınbaş
12. Yorgunum Dostlarım
Söz: sami Derintuna Beste: Selçuk Tekay
13. Maziye Hasret
Söz: İlkan Şan Müzik. Saadettin Oktenay
14. Yunus Gibi
Söz: Ayten Baykal Beste: Erdoğan Berker
15. Yalancı Dünya
Söz & Müzik: Necdet Tokatlıoğlu

0 yorum:

Yorum Gönder