25 Eylül 2009 Cuma

Naşide Göktürk 5 Full Seri Albümünü Full Rapidshare İndir

. 25 Eylül 2009 Cuma

Naşide Göktürk 5 Full Seri Albümünü Full Rapidshare İndir


Naside Gokturk - Kan Kirmizi Full Albüm İndir







Naside Gokturk - 01 - Yasam Firari
Naside Gokturk - 02 - Yurek Nihavent
Naside Gokturk - 03 - Olumden Ote
Naside Gokturk - 04 - Atesle Oynama
Naside Gokturk - 05 - Hani Benim Gencligim
Naside Gokturk - 06 - Bagisla Gururumu
Naside Gokturk - 07 - Askim Sana Emanet
Naside Gokturk - 08 - Kurtulamam
Naside Gokturk - 09 - Hain
Naside Gokturk - 10 - Yureginden Sor Beni
Naside Gokturk - 11 - Canimdan Can
Naside Gokturk - 12 - Kan Kirmizi


TIKLA FULL RAPİDSHARE İNDİR


Naside Gokturk - Kimsem Yok Full Albüm İndir





Naside Gokturk - 01 - Sakin Ha
Naside Gokturk - 02 - Yalan De
Naside Gokturk - 03 - Helal Olsun
Naside Gokturk - 04 - Yuregim Rehin
Naside Gokturk - 05 - Tutusup Askinla Yanarim
Naside Gokturk - 06 - Yalanini Seveyim
Naside Gokturk - 07 - Hasretim
Naside Gokturk - 08 - Ya Medet
Naside Gokturk - 09 - Erdek



TIKLA FULL RAPİDSHARE İNDİR



Naside Gokturk - Unutmak Istiyorum Full Albüm İndir




Naside Gokturk - 01 - Unutmak Istiyorum
Naside Gokturk - 02 - Yigit
Naside Gokturk - 03 - Sen Delirmis Olmalisin
Naside Gokturk - 04 - Geceyi Vurdum
Naside Gokturk - 05 - Ucurum
Naside Gokturk - 06 - Kum Gibi
Naside Gokturk - 07 - Sen Beni Dusunme
Naside Gokturk - 08 - Beni Vur
Naside Gokturk - 09 - Zulum Rengi
Naside Gokturk - 10 - Ses Ver Yeter
Naside Gokturk - 11 - Boyun Egecegim
Naside Gokturk - 12 - Vazgecemem Asla



TIKLA FULL RAPİDSHARE İNDİR


Naside Gokturk - Yuregim Hala Rehin Full Albüm İndir




Naside Gokturk - Avut Beni
Naside Gokturk - Bahar Gozlum
Naside Gokturk - Bekletmeden Gel
Naside Gokturk - Gel Apansiz
Naside Gokturk - Ilk Goz Agrim
Naside Gokturk - Korkmuyorum
Naside Gokturk - Seni Sen Affetme
Naside Gokturk - Son Kez
Naside Gokturk - Yarin Olmazki
Naside Gokturk - Yuregim Hala Rehin



TIKLA FULL RAPİDSHARE İNDİR


Naside Gokturk - Yuregim Rehin Full Albüm İndir




Naside Gokturk - 01 - Yuregim Rehin
Naside Gokturk - 02 - Beni Benden Edin
Naside Gokturk - 03 - Vazgec
Naside Gokturk - 04 - Anne
Naside Gokturk - 05 - Yoklugun Odunc Olum
Naside Gokturk - 06 - Yollara Dussek
Naside Gokturk - 07 - Anlamak Icin
Naside Gokturk - 08 - Sen Kendini Bagisla
Naside Gokturk - 09 - Benim Olurmusun
Naside Gokturk - 10 - Mahur



TIKLA FULL RAPİDSHARE İNDİR

0 yorum:

Yorum Gönder