16 Temmuz 2009 Perşembe

Ebru Gündeş Full Seri Albümlerini İndir

. 16 Temmuz 2009 Perşembe

Ebru Gündeş Full Seri Albümlerini İndir
Ebru Gündes - Dön Ne Olur [2000] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Affet Beni
Ebru Gündes - Annem icin
Ebru Gündes - Ben Yokum Bu Iste
Ebru Gündes - Cingenem
Ebru Gündes - Deli Deli
Ebru Gündes - Dön Ne Olur
Ebru Gündes - Hata
Ebru Gündes - Tutsak
Ebru Gündes - Unuturum
Ebru Gündes - Yalan
Ebru Gündes - Sahane [2003] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Alev Alev
Ebru Gündes - Anlatamam
Ebru Gündes - Arayi Sogutmayalim
Ebru Gündes - Ben Insan Degilmiyim
Ebru Gündes - Ben Olmayinca
Ebru Gündes - Biliyorsun
Ebru Gündes - Bir Garip Serce
Ebru Gündes - Ceza Mi
Ebru Gündes - Erkeksen Söyle
Ebru Gündes - Herkes Yarali
Ebru Gündes - Mümkünse
Ebru Gündes - Sahane
Ebru Gündes - Sevmekten Gidince
Ebru Gündes - Tövbekar
Ebru Gündes - Yanar Döner Geceler
Ebru Gündes - Bizede Bu Yakisir [2004] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Adam Olsaydin
Ebru Gündes - Ben Secilmem Secerim
Ebru Gündes - Bir Gece Vakti
Ebru Gündes - Bize De Bu Yakisir
Ebru Gündes - Dahasi Var
Ebru Gündes - Hani
Ebru Gündes - Hasret Rüzgarlari
Ebru Gündes - Senden Gayri
Ebru Gündes - Seninle Cok isim Var (Bana Mutluluk Yakisir)
Ebru Gündes - Söyleyin
Ebru Gündes - Tanimam Senden Baska
Ebru Gündes - Tek Tabanca
Ebru Gündes - Yasamak Bu Degil
Ebru Gündes - Arabesk 2007 [Karma] Albümünü İndir Bedava
01 - Sabahlar Uzak (Düet) Kayahan
02 - Sevmekten Gidince (Düet) Yilmaz Erdogan
03 - Yasamak Bu Degil
04 - Dertler Benim Olsun
05 - Senin Olmaya Geldim
06 - Hasret Rüzgarlari
07 - Saygilarimla
08 - Ben Olmayinca (Düet)Cengiz Imren
09 - Seni Sevmedigim Yalan
10 - Seni Sevmeyen Ölsün (Remix)
11 - Anlatamam
12 - Benim Dünyam
13 - Tanimam Senden Baska
14 - Ben Insan Degilmiyim
15 - Tövbekar
Ebru Gündes - Kurtlar Sofrasi [1996] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Bir Dolu Efkardayim
Ebru Gündes - Deli Divane
Ebru Gündes - Esirgeme Benden
Ebru Gündes - Hayatmi Bu
Ebru Gündes - iyi Günde Kötü Günde
Ebru Gündes - Kurtlar Sofrasi
Ebru Gündes - Ölüyorum Kederimden
Ebru Gündes - Potpori
Ebru Gündes - Sirna*** Sevgilim
Ebru Gündes - Tazem
Ebru Gündes - Yaki***li
Ebru Gündes - Yalanci Bahar
Ebru Gündes - Yanlizlik Burcu
Ebru Gündes - Tanri Misaifiri [1992] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Aman Kimseler Duymasin
Ebru Gündes - Benimi Buldun
Ebru Gündes - Demir Attim
Ebru Gündes - Gel Diyemem
Ebru Gündes - Güller Arasinda
Ebru Gündes - Hayret Birseysin
Ebru Gündes - Her Sey Seni Hatirlatiyor
Ebru Gündes - Kursun Yerine
Ebru Gündes - Potpori
Ebru Gündes - Simdi Git Güle Güle
Ebru Gündes - Tanri Misafiri
Ebru Gündes - Unutma Sakin
Ebru Gündes - Yalanmiydi
Ebru Gündes - Yaralim
Ebru Gündeş - Evet 2008 Albümünü İndir Bedava
1. Harika
2. Ölümsüz Aşklar
3. Evcilik Oynayamam
4. Sadece Sevdim
5. Evet
6. Tükeneceğiz
7. Kızıl, Mavi
8. Dert Faslı
9. Evlenir Miydik
10. Dünya Dönüyor
Ebru Gündes - Ben Daha Büyümedim [1995] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Ben Daha Büyümedim
Ebru Gündes - Cokmu Gördünüz
Ebru Gündes - Dayanamiyorum
Ebru Gündes - Eliniz Mahkum
Ebru Gündes - Firtinalar
Ebru Gündes - iki Gözüm iki Bulut
Ebru Gündes - Potpori
Ebru Gündes - Sen Olsaydin
Ebru Gündes - Sevme Yanarsin
Ebru Gündes - Tutustu Yüregim
Ebru Gündes - Unutuverdim
Ebru Gündes - Yorgun Geceler
Ebru Gündes - Sen Allah’in Bir Lütfusun [1998] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Dünya
Ebru Gündes - Efkar
Ebru Gündes - Eglende Gel
Ebru Gündes - Erkekler
Ebru Gündes - Gezme Ceylan
Ebru Gündes - Harem Agasi
Ebru Gündes - Harem Agasi
Ebru Gündes - icimde Hasretin (Gönlüm Takildi)
Ebru Gündes - Karayagizim
Ebru Gündes - Kurban Olam Yaradana
Ebru Gündes - Niyetini Bozma
Ebru Gündes - Özledim Seni
Ebru Gündes - Sen Allahin Bir Lütfusun
Ebru Gündes - Tatli Bela [1994] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Bana Öyle Gel
Ebru Gündes - Ben Aski Ölümsüz Bilenlerdenim
Ebru Gündes - Beterin Beteri Var
Ebru Gündes - Bir Sarkim Vardi
Ebru Gündes - Gül Koklarmiyim
Ebru Gündes - Gurur
Ebru Gündes - Hosgörsen
Ebru Gündes - Ölü Bir Deniz
Ebru Gündes - Sipsevdi
Ebru Gündes - Tatli Bela
Ebru Gündes - Kaçak [2006] Albümünü İndir Bedava
1. Hayatta Basarilar Diliyorum
2. Mazi
3. Kaçak
4. Seni Unuturum
5. Dertler Benim Olsun
6. Mutluluklar Diliyorum
7. Saygilarimla
8. Iyi Sanslar
9. Gidiyorum
10. Seni Sevmedigim Yalan
11. Seni Sevmeyen Ölsün
Ebru Gündes - Ahdim Olsun [2001] Albümünü İndir Bedava
Ebru Gündes - Ahdim Olsun
Ebru Gündes - Akilli Ol
Ebru Gündes - Allah Seninle Olsun
Ebru Gündes - Benim Dünyam
Ebru Gündes - Bir Inat Ugruna (Muallaktayim)
Ebru Gündes - Kaybedenler
Ebru Gündes - Sabahlar Uzak
Ebru Gündes - Seni Seviyorum
Ebru Gündes - Senin Olmaya Geldim
Ebru Gündes - Sensizim
Ebru Gündes - Sevdim Inkar Etmedim
Ebru Gündes - Telafi
Ebru Gündes - Vazgecmem

0 yorum:

Yorum Gönder